"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czasie epidemii duży wzrost na YouTubie

W marcu widzowie wygenerowali prawie 10 mln więcej polubień, udostępnień i komentarzy niż w poprzednim miesiącu (fot. YTCount/Unsplash)

W marcu youtuberzy zanotowali 133,6 milionów wyświetleń więcej niż w lutym br. (wzrost o 16,6 proc.) - wynika z analizy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media), w której uwzględniono 850 kanałów  zrzeszonych w grupie.

Z analizy „Influencer marketing w czasie pandemii” wynika, że w marcu wyświetlenia na kanałach youtuberów wzrosły o 16,6 proc., do 936,4 mln, a czas oglądania wzrósł o 21,6 proc., do 87,5 mln godz. Ponadto łączny czas oglądania filmów na kanałach youtuberów wydłużył się o 15,5 mln godzin.

W marcu widzowie wygenerowali prawie 10 mln więcej polubień, udostępnień i komentarzy niż w poprzednim miesiącu - interakcje społecznościowe wzrosły bowiem o 23,6 proc., do 49,1 mln interakcji. Oznacza to, że liczba polubień wzrosła o 19,1 proc., do 39,7 mln łapek w górę. Wzrosła też liczba komentarzy – o 48,6 proc., do 7 mln. Użytkownicy YouTube częściej udostępniali filmy – o 43,5 proc., do 2,4 mln udostępnień.

Press

LTTM przygotował analizę „Influencer marketing w czasie pandemii” (fot. materiały prasowe)

Odnotowano również, że od 12 marca (czyli od kiedy zamknięto szkoły i wprowadzono powszechną samoizolację) do 7 kwietnia youtuberzy opublikowali 63 filmy w ramach kampanii realizowanych przez LTTM dla marek. Z analizy LTTM wynika, że sponsorowane treści zostały dobrze odebrane przez widzów, uzyskując średnio 97 proc. łapek w górę. A wskaźnik engagement wyniósł 10,8 proc.

„Marki obecnie nie tylko współpracują z influencerami na ich kanałach, lecz również zamawiają u nich kreacje - natywne dla platformy i dopasowane do grupy docelowej podobnej do fanów influencera. To nie czas na agresywną sprzedaż, ale na empatyczną komunikację, która pokaże, że marka nie żyje w innej bajce, ale pomaga na miarę swoich możliwości” - komentuje Kamil Bolek, członek zarządu i CMO grupy LTTM.

(IKO, 16.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.