L'Oréal Polska rezygnuje z kampanii w telewizji, wstrzymuje przetargi
L'Oréal jest właścicielem m.in. marek: L’Oréal Paris, Garnier i Lancôme (fot. materiały prasowe)
Koncern L'Oréal Polska podjął decyzję o zawieszeniu działań reklamowych w telewizji - wynika z informacji "Presserwisu".
Decyzja o zamrożeniu budżetów przeznaczonych na telewizję obowiązuje od drugiego kwartału. Za mediową obsługę L'Oréal odpowiada agencja Starcom (Grupa Publicis). Koncern zdecydował także o zawieszeniu procesów przetargowych - dotyczy to zarówno nowych procesów, jak i tych, które były już w toku. Koncern nie odpowiedział na pytania "Presserwisu".
L'Oréal jest właścicielem m.in. marek: L’Oréal Paris, Garnier, Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani i Kiehl's, L’Oréal Paris, La Roche-Posay, CeraVe, Vichy.
(AMS, 16.04.2020)