Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  Kompleksowy rebranding marki Lajkonik  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  Kompleksowy rebranding marki Lajkonik  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  Kompleksowy rebranding marki Lajkonik  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wprost.pl i Fakt24.pl z nowymi programami na YouTubie

Program "Trafiony zatopiony" prowadzi Joanna Miziołek (screen: YouTube/Wprost)

Wprost.pl (AWR Wprost) ruszył z dwoma programami dostępnymi na YouTubie: „Trafiony zatopiony” i „Studio balkon Pawła Bednarza”, a Fakt24.pl (Ringier Axel Springer Polska) z programem „Koronawirus. Raport Faktu”.

W „Trafionym zatopionym” dziennikarka „Wprost” Joanna Miziołek ma, wedle zapowiedzi, „obnażać słabości polityków, rozliczać ich i namawiać do odpowiedzialności za słowa”. Pierwszy odcinek pojawił się w czwartek, jego bohaterami są Sławomir Nitras, Małgorzata Kidawa-Błońska, Jacek Sasin i Jarosław Gowin. Kolejnym nowym programem Wprost.pl jest „Studio balkon Pawła Bednarza”, w którym dziennikarz rozmawia z gośćmi o gospodarce (pierwszym w opublikowanym w piątek odcinku jest dr Aleksander Łaszek z Forum Obywatelskiego Rozwoju).

Fakt24.pl w czwartek wystartował z programem „Koronawirus. Raport Faktu”. Prowadzą go Beata Grabarczyk i Agnieszka Burzyńska, z zaproszonymi politykami i publicystami o zmianach w związku z epidemią dyskutują codziennie od poniedziałku do piątku.

(JSX, 15.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.