Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szefowie redakcji apelują o czytanie prasy w druku i sieci

Apel redaktorów naczelnych dzienników i tygodników (screen YouTube/Tygodnik Podhalański)

Izba Wydawców Prasy przygotowała krótki spot, w którym redaktorzy naczelni dzienników i tygodników apelują o czytanie prasy w czasach pandemii, zarówno w druku, jak i internecie.

"Czytajcie prasę, bądźmy razem!" - to główne hasło klipu. Występują w nim Paweł Fąfara (członek zarządu Polska Press Grupy), Tomasz Sakiewicz („Gazeta Polska”), Krzysztof Jedlak („Dziennik Gazeta Prawna”), Jerzy Baczyński („Polityka”), Paweł Lisicki („Tygodnik do Rzeczy) i Bogusław Chrabota („Rzeczpospolita”, prezes Izby Wydawców Prasy).

"Kilkudziesięciu dziennikarzy, niezależnie od tego, że pracujemy zdalnie, przez całą dobę gromadzi informacje, umawia się na wywiady, analizuje, komentuje i stara się jak najrzetelniej wykonywać swoją dziennikarską misję. W tych trudnych czasach gazety i lektura pomagają przetrwać. Jesteśmy osobno, ale bądźmy razem" - mówi w spocie Jerzy Baczyński.

"Pamiętajmy: wolna prasa jest jednym z ważnych elementów debaty publicznej. Czytajmy i nie poddawajmy się" - dodaje Paweł Lisicki.

"Jak to we współczesnym świecie więcej nas dzieli niż łączy. Ale jest jedna wspólna sprawa: piszemy na łamy naszych gazet, piszemy po to, aby świat był lepszy i bardziej zrozumiały. Piszemy dla czytelnika. Bez czytelnika nasza praca nie ma żadnego sensu. Pomóżmy sobie. Czytajcie prasę papierową i online" - kończy Bogusław Chrabota.

W zeszłym tygodniu Izba Wydawców Prasy zaproponowała rządowi regulacje wspierające rynek prasy w czasie epidemii i utworzenie Funduszu Misji Publicznej. Wysłano w tej sprawie list do premiera Mateusza Morawieckiego.

(SK, 14.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.