Biedronka zdalnie nakręciła reklamę świąteczną
Spot jest emitowany w telewizji, trafił też do internetu (screen: YouTube.com/SklepyBiedronka)
Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, i Oto Film przygotowały wielkanocny spot bez wychodzenia z domów.
Oto Film, po przeprowadzonym zdalnie castingu, wybrało cztery rodziny, którym za pomocą kuriera dostarczono iPhony X. Reżyser reklamy Szymon Pawlik instruował, jakie są oczekiwania. - Oczekiwaliśmy, by zaaranżowali sytuację wielkanocną w czasach, kiedy nie można wychodzić, spotykać się z rodziną, a święta się spędzi z najbliższymi w zamkniętym pomieszczeniu - wyjaśnia Jacek Kulczycki, prezes Oto Film.
Każda z rodzin samodzielnie nakręciła materiały, które potem Oto Film zmontowało. Za przygotowanie kampanii od strony kreatywnej odpowiadała agencja Duda Polska. Spot jest emitowany w telewizji, trafił też do internetu.
(AMS, 09.04.2020)