Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biedronka zdalnie nakręciła reklamę świąteczną

Spot jest emitowany w telewizji, trafił też do internetu (screen: YouTube.com/SklepyBiedronka)

Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, i Oto Film przygotowały wielkanocny spot bez wychodzenia z domów.

Oto Film, po przeprowadzonym zdalnie castingu, wybrało cztery rodziny, którym za pomocą kuriera dostarczono iPhony X. Reżyser reklamy Szymon Pawlik instruował, jakie są oczekiwania. - Oczekiwaliśmy, by zaaranżowali sytuację wielkanocną w czasach, kiedy nie można wychodzić, spotykać się z rodziną, a święta się spędzi z najbliższymi w zamkniętym pomieszczeniu - wyjaśnia Jacek Kulczycki, prezes Oto Film.

Każda z rodzin samodzielnie nakręciła materiały, które potem Oto Film zmontowało. Za przygotowanie kampanii od strony kreatywnej odpowiadała agencja Duda Polska. Spot jest emitowany w telewizji, trafił też do internetu.

(AMS, 09.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.