Koncert Żywiec Męskie Granie #wdomu zgromadził milionową widownię
Transmisję Męskiego Grania #wdomu można oglądać na Facebooku i YouTube oraz na Onet.pl (fot. materiały prasowe)
Internetowy koncert Bass Astral x Igo, który marka Żywiec (Grupa Żywiec), sponsor trasy Męskie Granie, razem z portalem Onet.pl i artystami zdecydowała się zorganizować w domach artystów, miał ponad 1 mln wyświetleń.
Niedzielny koncert Bass Astral x Igo był jak dotąd najchętniej oglądanym koncertem całego cyklu. W szczytowym momencie transmisję na żywo oglądało wspólnie 120 tysięcy widzów. Po 24 godzinach na wszystkich platformach koncert miał ponad 1 mln wyświetleń.
Poprzednie koncerty w ramach cyklu również cieszyły się dużym zainteresowaniem odbiorców: transmisję koncertu Króla w szczytowym momencie oglądało 50 tys. widzów, a samych wyświetleń było ponad 400 tys. Zespół Sorry Boys zgromadził przed ekranami kilkudziesięciotysięczną widownię. W najbliższy czwartek (9 kwietnia) wystąpi Daria Zawiałow.
Transmisję Męskiego Grania #wdomu można oglądać na Facebooku i kanale Męskiego Grania na YouTube, na głównej stronie Onet.pl i w kanałach społecznościowych grupy Onet (m.in. Onet.pl. Onet Kultura i Plejada). Koncertowi i transmisji towarzyszy zbiórka pieniędzy na walkę z koronawirusem, którą organizuje Siepomaga.pl.
Za ideę, kreację i komunikację koncertów odpowiadają agencje Feeders Agency, 2012 Agency wraz z agencją Live, odpowiadającą też za kreację artystyczną i produkcję wydarzeń. Media kupuje Starcom, za PR odpowiada agencja Hope, a produkcją streamu z domów artystów zajmuje się Grupa ATM.
(AMS, 09.04.2020)