Krzysztof Gonciarz będzie promował Samsunga
Za przygotowanie kampanii z Gonciarzem odpowiada agencja VML (screen YouTube/Krzysztof Gonciarz)
Youtuber Krzysztof Gonciarz przejmie na tydzień instagramowe konto firmy technologicznej Samsung Polska, w ramach kampanii promującej smartfon Samsung Galaxy S20.
W kampanii „Zmień spojrzenie” marka podkreśla jakość zdjęć robionych jej flagowym modelem telefonu. Przez tydzień Gonciarz będzie – nie wychodząc z domu - robić zdjęcia smartfonem Samsung Galaxy S20. Jego zadaniem jest zmienić spojrzenie na takie tematy jak miłość, bliskość czy portret, co w praktyce będzie oznaczało na przykład zrobić portret, ale bez pokazywania twarzy bohatera zdjęcia. „W ramach najnowszej kampanii, firma wyznaczy znanym twórcom 12 nietypowych zadań, po to, by pokazać na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje” - zapowiada firma Samsung.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja VML. Media kupiła agencja Starcom, działaniami PR zajęła się agencja d*fusion communication.
(IKO, 07.04.2020)