Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media zachęcają do podziękowania pracownikom służby zdrowia

We wszystkich mediach materiały promujące akcję mają taką samą identyfikację wizualną (fot. materiały prasowe)

Ogólnopolskie media zainicjowały akcję #BrawaDlaWas, w ramach której zachęcają Polaków do podziękowania pracownikom służby zdrowia.

Dziś, 7 kwietnia, przypada Światowy Dzień Zdrowia. Z tej okazji media zachęcają, aby o godz. 13 wyjść na balkon bądź podejść do okna i przez minutę brawami podziękować personelowi medycznemu za oddanie i opiekę podczas epidemii koronawirusa. „Trudno w to uwierzyć, ale w Polsce walka lekarzy, pielęgniarek i całego białego personelu dopiero się rozpoczyna, bo gwałtowny wzrost liczby zachorowań jest jeszcze przed nami. To oni są na pierwszej linii ognia. To absolutni bohaterowie naszych czasów” - komentuje Katarzyna Kozłowska, redaktor naczelna „Faktu”. 

W akcji biorą udział Onet.pl, „Fakt”, „Newsweek”, „Forbes”, „Business Insider”, „Auto Świat”, „Przegląd Sportowy”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza”, Interia.pl, Radio Zet, RMF FM, „Rzeczpospolita”, redakcje dzienników Grupy Polska Press i TVN Discovery Polska.

Informacje nagłaśniające wydarzenie pojawiły się na łamach wydań drukowanych, w serwisach internetowych, a także na antenach radia i telewizji oraz w mediach społecznościowych. We wszystkich mediach materiały promujące akcję mają taką samą identyfikację wizualną (są to m.in. grafiki, nakładka na zdjęcia profilowe na Facebooku, banery, gify).

(IKO, 07.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.