Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Quebonafide we wspólnej akcji z Allegro

Film „CTK Creeps” był akcją promocyjną Allegro (fot. materiały prasowe)

Raper Quebonafide promuje platformę zakupową Allegro, za co otrzymał 1 mln zł, który przeznaczy na cele charytatywne.

Quebonafide wziął udział w niestandardowej akcji promocyjnej Allegro. Raper, który w ubiegłym roku zmienił wizerunek i występował w mediach, kreując się na grzecznego chłopca, 27 marca br. opublikował na YouTube film „CTK Creeps”, w którym oprowadzał widzów po swoim domu. W filmie tym tłumaczył, że jego marzeniem było nagranie programu, w którym gwiazdy pokazują swoje domy. Przy okazji artysta pokazywał rzeczy znajdujące się w mieszkaniu, mówiąc mimochodem np.: “kupiłem to na Allegro”. Znajdujący się pod tym nagraniem link odsyłał widzów do strony “Allegro 2000”, która nawiązywała graficznie do wyglądu serwisu zakupowego sprzed 20 lat. Można było za pośrednictwem tej platformy kupić m.in. błękitne koszulki polo, w których raper występował w mediach w ostatnich tygodniach.

1 kwietnia raper ujawnił, że film „CTK Creeps” był akcją promocyjną Allegro, dzięki czemu zarobił 1 mln złotych, które przekaże na cele charytatywne. Informację o tym podał na końcu nowego teledysku „Szubienicapestycydybroń”. W klipie tym artysta zrywa z wizerunkiem chłopca chodzącego w błękitnych koszulkach polo i promuje swój nowy album.

Za koncepcję i realizację kampanii z Allegro odpowiadają Wojciech Sokół, Rafał Grobel i Muzk Management. Spot wyreżyserował Daniel Jaroszek, a za zdjęcia odpowiada Michał Dąbal. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Galeria: Historia "Wprost" na okładkach

(IKO, 02.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.