Nowe aplikacje "Newsweek Polska" i "Forbes"

Aplikacje pozwalają na korzystanie z materiałów audio i wideo (fot. materiały prasowe)
"Newsweek Polska" i "Forbes" (Ringier Axel Springer Polska) mają nowe aplikacje mobilne, spójne z serwisami i modelem subskrypcyjnym tytułów. Abonenci mają możliwość korzystania z subskrypcji zarówno na stronach internetowych, jak i w aplikacji.
Aplikacje mają poprawić komfort korzystania z serwisów, zwłaszcza z materiałów audio i wideo. "Takich możliwości nie dawała poprzednia aplikacja obsługująca nasze serwisy" – mówi cytowany w komunikacie Tomasz Gaweł, dyrektor rozwoju płatnych treści w RAS Polska.
Agnieszka Skrzypek-Makowska, communications manager spółki, informowała niedawno, że RAS Polska odnotowuje w czasie epidemii "niemal trzykrotny wzrost zainteresowania treściami płatnymi Newsweek.pl i Forbes.pl".
Rozwiązania technologiczne aplikacji dostarcza cyfrowa platforma wydawnicza RING Publishing, na której wydawane są oba tytuły. Równocześnie zamknięto dotychczasowe aplikacje, dostarczane przez firmę zewnętrzną.
(JSX, 01.04.2020)
