Bank Millennium promuje się spotem nakręconym przez Radosława Kotarskiego
W spocie bank promuje aplikację mobilną i usługi internetowe (screen: YouTube.com/Bank Millennium)
Youtuber Radosław Kotarski, ambasador Banku Millennium, nakręcił spot w ramach kampanii reklamowej banku.
Bank Millennium rozpoczął kampanię "Bankuj z domu", w której Radosław Kotarski zachęca klientów do pozostania w domu w związku z epidemią koronawirusa. Bank promuje aplikację mobilną i usługi internetowe. Spot z udziałem Kotarskiego został zrealizowany przez youtubera w jego domu.
Reklama publikowana jest w internecie, w tym na kanale Banku Millennium na YouTube. Od 2 kwietnia emitowana będzie także w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i w wybranych kanałach tematycznych. Wkrótce pojawi się także spot radiowy z udziałem ambasadora marki.
Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała agencja Change Serviceplan, a internetowej: LiquidThread i Change Serviceplan. Media zaplanowała i kupiła agencja mediowa Starcom.
(IKO, 01.04.2020)