Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Łaciate w kampanii świętuje 25-lecie

Spot powstał w dwóch wersjach - 30- i 15-sekundowej (screen: YouTube.com/Leo Burnett Warsaw)

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie rozpoczyna kampanię promującą Łaciate, zrealizowaną na 25-lecie marki.

Działania prowadzone są pod hasłem „Łaciate – dobrze, gdy czeka w domu”. Kampania ma charakter wizerunkowy. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol powierzyła jej realizację agencji Leo Burnett, która wygrała w ubiegłym roku przetarg na długookresową obsługę strategiczno-kreatywną. Spot powstał w dwóch wersjach, 30- i 15-sekundowej, które będą prezentowane na kanałach TVP, Polsatu i TVN.

Działania komunikacyjne będą realizowane na Facebooku, w serwisach internetowych i mobilnych, za pośrednictwem strony internetowej marki, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker.

Galeria: W obiektywie: koronawirus

(AMS, 24.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.