Marka Łaciate w kampanii świętuje 25-lecie
Spot powstał w dwóch wersjach - 30- i 15-sekundowej (screen: YouTube.com/Leo Burnett Warsaw)
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie rozpoczyna kampanię promującą Łaciate, zrealizowaną na 25-lecie marki.
Działania prowadzone są pod hasłem „Łaciate – dobrze, gdy czeka w domu”. Kampania ma charakter wizerunkowy. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol powierzyła jej realizację agencji Leo Burnett, która wygrała w ubiegłym roku przetarg na długookresową obsługę strategiczno-kreatywną. Spot powstał w dwóch wersjach, 30- i 15-sekundowej, które będą prezentowane na kanałach TVP, Polsatu i TVN.
Działania komunikacyjne będą realizowane na Facebooku, w serwisach internetowych i mobilnych, za pośrednictwem strony internetowej marki, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker.
(AMS, 24.03.2020)