"Do Rzeczy" i "Wprost" bez wydania drukowanego
Nowy numer "Do Rzeczy" nie trafi do kiosków. Tygodnik można kupić tylko w formie e-wydania
Tygodnik "Do Rzeczy" (Orle Pióro) w związku z epidemią koronawirusa w tym tygodniu ukaże się wyłącznie w wydaniu cyfrowym.
Powodem rezygnacji wydawcy z wydania drukowanego jest ograniczenie liczby punktów dystrybucji prasy w czasie epidemii.
"Docieranie do Państwa w tradycyjny sposób jest obecnie niezwykle trudne. Taka forma publikacji – tylko w Internecie – pozwala na dostęp do naszych tekstów i na uniknięcie wszelkiego ryzyka. Mam nadzieję, że Państwo to zrozumieją" - napisał do czytelników na stronie internetowej tygodnika "Do Rzeczy" redaktor naczelny Paweł Lisicki. Dodał, że następny numer pisma, planowany na poniedziałek 30 marca, najprawdopodobniej ukaże się w wersji cyfrowej i papierowej.
Tylko w formie e-wydania ukazał się też tygodnik "Wprost" i to jako podwójny numer. Jego wydawcą jest AWR Wprost - spółka zależna PMPG SA, która jest też głównym udziałowcem wydawcy "Do Rzeczy".
(GK, 23.03.2020)