Amerykański raper Lil Wayne w reklamie Plusha
Kampanię przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (screen: YouTube.com/Plush)
Rozpoczęła się kampania Plusha (Polkomtel), w której pojawia się amerykański raper Lil Wayne.
Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego Tidal dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z Tidal nie będzie pomniejszać pakietu danych.
Lil Wayne w trakcie swojej kariery nagrał trzynaście studyjnych albumów, a ostatni z nich pt. „Funeral” ukazał się w styczniu 2020 roku. Artysta jest pięciokrotnym zdobywcą statuetki Grammy, czterokrotnym laureatem Billboard Music Awards oraz wielu innych nagród. Raper sprzedał łącznie ponad 100 milionów płyt.
Kampanię przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot reżyserowali Wojciech Wawszczyk i Kamil Polak.
(AMS, 19.03.2020)