Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyny w związku z koronawirusem odwołują sesje zdjęciowe

Część redakcji korzysta ze zgromadzonych zapasów fotografii

Kolorowe magazyny przekładają sesje zdjęciowe w obliczu epidemii koronawirusa. Część redakcji korzysta ze zgromadzonych zapasów fotografii, inne planują alternatywne okładki.

Okładkowe sesje zdjęciowe odwołała Burda Media Polska, wydawca m.in. magazynów „Claudia”, „Elle” i „Glamour”. - Redakcje przygotowują alternatywne działania, umożliwiające stworzenie okładki dopasowanej do brandu oraz grupy odbiorczej – mówi „Presserwisowi” Luiza Arament, PR and internal communnication manager Burdy.

Problemu z sesjami nie ma Edipresse Polska, wydające m.in. magazyn „Viva!”. - Nasze okładki są w dużej części stworzone ze zdjęć agencyjnych. W przypadku tytułów, które robią sesje, na razie udało nam się przygotować na taką ewentualność i mamy zapasy sesji oraz okładek – mówi nam Agnieszka Smit, dyrektor ds. komunikacji i EB wydawnictwa.

Dyrektor public relations Wydawnictwa Bauer Maciej Brzozowski także zapewnia, że redakcje poszczególnych magazynów mają zawsze przygotowane alternatywne rozwiązania. - Ale to dopiero początek tej trudnej drogi - przyznaje. 

Wywiady telefonicznie lub przez komunikatory

- Sesje zaplanowane na najbliższe 2-3 tygodnie przenieśliśmy na dalsze terminy. Na razie nie ma to wpływu na nasze plany wydawnicze, bo z dużym wyprzedzeniem tworzymy sesje okładkowe i materiały do środka numeru. Korzystamy też z bogatego zaplecza Condé Nast. Jeśli sytuacja utrzyma się dłużej, na pewno będziemy musieli wprowadzić nowe rozwiązania – podkreśla Szymon Machnikowski, marketing and PR director Vogue Polska. Jak dodaje, wydawnictwo przygotowało też opcję darmowej dostawy magazynu do domu.

„Vogue Polska” na razie nie planuje zmian w związku z zamknięciem części punktów sprzedaży prasy. - Monitorujemy sytuację i reagujemy na bieżąco. O długofalowych decyzjach poinformujemy, jeśli tylko pojawią się dalsze zalecenia odnośnie do działalności punktów sprzedaży – mówi Machnikowski. Redakcja działa w trybie home office, do minimum ograniczono spotkania. Podobnie jest w Edipresse. - Wywiady będziemy robić telefoniczne, przez Skype lub inne komunikatory - mówi Agnieszka Smit.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 19.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.