Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania "Kolejowe ABC" w programach dla dzieci w telewizji

Kampania "Kolejowe ABC" jest realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego (fot. materiały prasowe)

Ruszył kolejny etap kampanii "Kolejowe ABC" prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. W telewizji emitowane są nowe odcinki programów dla dzieci oraz spot z nosorożcem Rogatkiem.

Działania w ramach obecnego etapu kampanii potrwają do maja. Obejmą emisję spotów edukacyjnych z głównym bohaterem kampanii - nosorożcem Rogatkiem w telewizji, kinach i w internecie oraz produkcję i emisję programów edukacyjnych dla dzieci: „Myszka w paski i podróże koleją” na antenie Mini Mini+, a także programu „Twoja kolej” w TVP ABC. Komunikację kampanii uzupełnia współpraca z vlogerami oraz działania public relations i social media.

Za realizację kampanii "Kolejowe ABC" odpowiada Urząd Transportu Kolejowego we współpracy z konsorcjum trzech agencji: Media Group, Partner of Promotion oraz bringMore advertising. 

"Kolejowe ABC" to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna propagująca zasady bezpieczeństwa. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 18.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.