Kampania "Kolejowe ABC" w programach dla dzieci w telewizji
Kampania "Kolejowe ABC" jest realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego (fot. materiały prasowe)
Ruszył kolejny etap kampanii "Kolejowe ABC" prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. W telewizji emitowane są nowe odcinki programów dla dzieci oraz spot z nosorożcem Rogatkiem.
Działania w ramach obecnego etapu kampanii potrwają do maja. Obejmą emisję spotów edukacyjnych z głównym bohaterem kampanii - nosorożcem Rogatkiem w telewizji, kinach i w internecie oraz produkcję i emisję programów edukacyjnych dla dzieci: „Myszka w paski i podróże koleją” na antenie Mini Mini+, a także programu „Twoja kolej” w TVP ABC. Komunikację kampanii uzupełnia współpraca z vlogerami oraz działania public relations i social media.
Za realizację kampanii "Kolejowe ABC" odpowiada Urząd Transportu Kolejowego we współpracy z konsorcjum trzech agencji: Media Group, Partner of Promotion oraz bringMore advertising.
"Kolejowe ABC" to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna propagująca zasady bezpieczeństwa. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
(AMS, 18.03.2020)