Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lubella w najnowszej kampanii postawiła na dźwięki

Produkcją i postprodukcją spotu zajął się Maspex (screen: YouTube.com/GPD Agency)

Grupa Maspex rozpoczęła kampanię marki Lubella, którą oparła na dźwiękach związanych z procesem powstawania makaronu, czyli od szumu zbóż na polach do podawania potraw.

30-sekundowy spot emitowany jest w telewizji i w internecie. Za przygotowanie kampanii prowadzonej pod hasłem „Najlepsze ze zboża” odpowiada GPD Agency. Produkcją i postprodukcją zajął się Maspex, a planowaniem i zakupem mediów – agencja mediowa Starcom (Publicis Group).

(IKO, 18.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.