Influencerzy i zawodnicy e-sportowi promują Wilkinson Sword
Kampania prowadzona jest na kanałach twórców i marki Wilkinson Sword (fot. materiały prasowe)
Producent maszynek do golenia Wilkinson Sword rozpoczął kampanię digitalową, do której po raz pierwszy zaprosił gwiazdy e-sportu oraz influencerów: Gimpera (Tomasz Działowy) i Rojo (Patryk Rojewski).
Poza Gimperem i Rojo w działaniach reklamowych uczestniczą profesjonalni gracze e-sportowi: Innocent (Paweł Mocek), Stompa (Daniel Płomiński), Mono (Michał Gabszewicz) i Kikis (Mateusz Szkudlarka). Akcja jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej nawiązującej do korzeni marki, której hasło brzmi "Sharpening your style since 1772". "E-sport i gaming to obecnie najszybciej rozwijająca się dziedzina rozrywki. To emocje, wyzwania, przełomowe momenty w życiu młodych ludzi. Chcemy jako marka być obecni w świecie autentycznych bohaterów i zachęcać naszych konsumentów, aby z odwagą budowali swój styl i charakter - tak jak ich idole" - komentuje Beata Kozieł, regional marketing manager Poland, Edgewell Personal Care Poland.
Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych na kanałach twórców i marki Wilkinson Sword. Koncepcję kreatywną i działania z influencerami przygotowała agencja marketingu e-sportowego TeamPlay. Zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Artcore, a za stworzenie konceptu branded contentu i reżyserię - Marek Spadło.
(IKO, 11.03.2020)