Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OLX z kampanią o równości płci na rynku pracy

W spocie występuje m.in. Katarzyna Pakosińska (screen: YouTube.com/OLX Polska)

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt realizuje kampanię dotyczącą równości kobiet i mężczyzn na rynku pracy dla serwisu ogłoszeniowego OLX. 

Akcję promuje viralowy spot z udziałem m.in. aktorek Olgi Bołądź, Tamary Arciuch i Katarzyny Pakosińskiej, który w satyryczny sposób zwraca uwagę na nierówność zarobków kobiet i mężczyzn. Na facebookowej stronie OLX miał do wtorkowego popołudnia ponad 21 tys. udostępnień, a na YouTube ponad 780 tys. odsłon. W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa Bezjaj.org.pl, na której znajdują się filmy opisujące problemy kobiet w miejscu pracy.

Spot został wyreżyserowany przez Julię Rogowską. Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych.

Galeria: World Press Photo - 2020 nominacje do Zdjęcia Roku i Fotoreportażu Roku

(MNI, 11.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.