Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OLX z kampanią o równości płci na rynku pracy

W spocie występuje m.in. Katarzyna Pakosińska (screen: YouTube.com/OLX Polska)

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt realizuje kampanię dotyczącą równości kobiet i mężczyzn na rynku pracy dla serwisu ogłoszeniowego OLX. 

Akcję promuje viralowy spot z udziałem m.in. aktorek Olgi Bołądź, Tamary Arciuch i Katarzyny Pakosińskiej, który w satyryczny sposób zwraca uwagę na nierówność zarobków kobiet i mężczyzn. Na facebookowej stronie OLX miał do wtorkowego popołudnia ponad 21 tys. udostępnień, a na YouTube ponad 780 tys. odsłon. W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa Bezjaj.org.pl, na której znajdują się filmy opisujące problemy kobiet w miejscu pracy.

Spot został wyreżyserowany przez Julię Rogowską. Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych.

Galeria: World Press Photo - 2020 nominacje do Zdjęcia Roku i Fotoreportażu Roku

(MNI, 11.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.