OLX z kampanią o równości płci na rynku pracy
W spocie występuje m.in. Katarzyna Pakosińska (screen: YouTube.com/OLX Polska)
Agencja 180heartbeats + Jung von Matt realizuje kampanię dotyczącą równości kobiet i mężczyzn na rynku pracy dla serwisu ogłoszeniowego OLX.
Akcję promuje viralowy spot z udziałem m.in. aktorek Olgi Bołądź, Tamary Arciuch i Katarzyny Pakosińskiej, który w satyryczny sposób zwraca uwagę na nierówność zarobków kobiet i mężczyzn. Na facebookowej stronie OLX miał do wtorkowego popołudnia ponad 21 tys. udostępnień, a na YouTube ponad 780 tys. odsłon. W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa Bezjaj.org.pl, na której znajdują się filmy opisujące problemy kobiet w miejscu pracy.
Spot został wyreżyserowany przez Julię Rogowską. Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych.
(MNI, 11.03.2020)