Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Użytkownikom TikToka nie przeszkadza, że influencerzy współpracują z markami

Użytkownikami TikToka są głównie nastolatki (fot. Kon Karampelas/Unsplash)

34 proc. użytkowników aplikacji społecznościowej TikTok nie ma nic przeciwko temu, że influencerzy prowadzą na tej platformie działania komercyjne – wynika z raportu przeprowadzonego przez agencję GetHero.

Z badań wynika, że aż co trzeciemu użytkownikowi TikToka (33 proc.) podoba się wręcz, że twórcy internetowi tworzą kreatywne treści z udziałem marek. Twórcy raportu zwracają uwagę, że tiktokerzy, którzy tworzą treści w aplikacji, mają silny wpływ na podnoszenie efektów sprzedażowych reklamowanych przez nich produktów. Co czwarty ankietowany (24 proc.) deklaruje, że zdecydował się na zakup produktu pod wpływem reklamy, którą zobaczył na kanale twórcy na TikToku.

Press

Raport powstał przy udziale SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego we Wrocławiu (fot. materiały prasowe)

Zdecydowana większość badanych (82 proc.) korzysta z aplikacji od ponad roku. A ponad 40 proc. respondentów w ciągu dnia używa aplikacji dłużej niż przez godzinę. Kolejne 30 proc. korzysta z aplikacji od 30 do 60 minut w ciągu dnia. Użytkownicy aplikacji włączają ją raz do nawet pięciu razy dziennie (tak odpowiedziało 38 proc. badanych).

Użytkownikami TikToka są głównie nastolatki, w wieku 14-15 lat (stanowią 37 proc. badanych). Oznacza to, że w porównaniu z ubiegłym rokiem podniósł się wiek osób korzystających z aplikacji. Najmłodszy użytkownik aplikacji miał 9 lat (dozwolony wiek użytkowania TikToka wynosi 13 lat), a najstarszy 59 lat. Z analizy wynika, że aż 95 proc. użytkowników platformy stanowi płeć żeńska.

Raport powstał przy udziale SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego we Wrocławiu. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 20 grudnia - 7 stycznia na grupie 1703 użytkowników aplikacji TikTok.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 11.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.