"Super Express" ze wzrostem sprzedaży w styczniu
Jedynie „Super Express” poprawił sprzedaż w styczniu. "Gazeta Wyborcza" i "Dziennik Gazeta Prawna" zanotowały największe spadki
Spośród dzienników ogólnopolskich w styczniu sprzedaż zwiększył jedynie "Super Express" (Grupa ZPR Media). Największy spadek zanotowały "Gazeta Wyborcza" (Agora) i "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w styczniu średnia sprzedaż ogółem dziennika „Super Express” wyniosła 115 586 egz. i była wyższa o 0,53 proc. w porównaniu ze styczniem 2019 roku. W przypadku „Gazety Wyborczej” sprzedaż spadła o 11,47 proc., do 81 410 egz., a „Dziennika Gazety Prawnej” - o 11,17 proc., do 37 821 egz.
Liderem segmentu dzienników pozostaje „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) - 217 946 egz. (spadek o 8 proc.). Dalej, oprócz wyżej wymienionych, znalazły się: „Rzeczpospolita” (Gremi Media) - 39 036 egz. (spadek o 4,73 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 19 477 egz. (spadek o 3,33 proc.), „Przegląd Sportowy” (RAS Polska) - 17 476 egz. (spadek o 9,8 proc.), "Gazeta Polska Codziennie" (Forum) - 12 667 egz. (spadek o 8,53 proc.), „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - 9318 egz. (spadek o 1,99 proc.), "Parkiet Gazeta Giełdy" - 3538 egz. (spadek o 2,4 proc.).
(PAZ, 05.03.2020)