Ruszyła wiosenna kampania "CCC Fashion Trends"
Za strategię i kreację kampanii odpowiada dział marketingu CCC (screen: YouTube.com/CCC Shoes&Bags)
Ruszyła wiosenna kampania marki CCC pod hasłem „CCC Fashion Trends”. Marka prezentuje najnowsze trendy modowe obecne w wiosennej kolekcji obuwia i torebek dostępnej w sklepach stacjonarnych CCC i na Ccc.eu.
Kampania realizowana będzie przez trzy miesiące na YouTube, VoD oraz głównych portalach kobiecych (przygotowano ponad 20 wersji spotów produktowych). Dodatkowo wspierana będzie wizerunkową kampanią w kinach i komunikacją w salonach CCC na ekranach LED. Działania mediowe realizowane będą jednocześnie na pięciu rynkach: Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Na dalszym etapie planowana jest również współpraca z licznym gronem influencerów na wszystkich rynkach CCC.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio I Like Photo. Autorem sesji zdjęciowej jest Łukasz Ziętek, reżyserem spotów Jan Wąż, a choreografię stworzyła Agnieszka Konopka. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub, a za stylizacje - Olga Piekarska i Hartwig Fashion Department.
(AMS, 04.03.2020)