Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy promują scrabble

Influencerzy promują projekt #bitwascrabble (fot. materiały prasowe)

Firma Mattel promuje grę planszową scrabble, angażując do działań reklamowych youtuberów.

Influencerzy promują projekt #bitwascrabble, publikując na kanale Hajlajt na YouTube odcinki, w których podzieleni na dwie drużyny rywalizują ze sobą w scrabble. W ramach tego projektu markę Scrabble promują twórcy kanału Abstrachuje.tv (Abstra), czyli Cezary Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny. Ich rywalami są Friz (Karol Wiśniewski), Tromba (Michał Trąbka), Jan Dąbrowski (m.in. prowadzący "The Voice Kids"). Za realizację kampanii odpowiada agencje Coollective i Abstra.

Wiosną ub.r. grę scrabble promowali tiktokerzy.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 04.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.