Youtuberzy promują scrabble
04.03.2020, 08:10
Influencerzy promują projekt #bitwascrabble (fot. materiały prasowe)
Firma Mattel promuje grę planszową scrabble, angażując do działań reklamowych youtuberów.
Influencerzy promują projekt #bitwascrabble, publikując na kanale Hajlajt na YouTube odcinki, w których podzieleni na dwie drużyny rywalizują ze sobą w scrabble. W ramach tego projektu markę Scrabble promują twórcy kanału Abstrachuje.tv (Abstra), czyli Cezary Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny. Ich rywalami są Friz (Karol Wiśniewski), Tromba (Michał Trąbka), Jan Dąbrowski (m.in. prowadzący "The Voice Kids"). Za realizację kampanii odpowiadają agencje Coollective i Abstra.
Wiosną ub.r. grę scrabble promowali tiktokerzy.
(IKO, 04.03.2020)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter