Adam Jarosz został prezesem Związku Firm Public Relations
W środku prezes zarządu Adam Jarosz. Wiceprezesi od góry, od lewej: Alicja Górka-Pruszczak, Bartłomiej Kędzierski, Agnieszka Bacińska, Tomasz Alberski, Grzegorz Szczepański i Hanna Waśko (fot. materiały prasowe)
Walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations wybrało nowy zarząd, prezesem został Adam Jarosz, prezes Be Communications.
Funkcję wiceprezesów pełnić będą: Tomasz Alberski, managing partner w agencji Komunikacja Plus PR, Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR, Alicja Górka-Pruszczak, executive director w Havas PR Warsaw, Bartłomiej Kędzierski, managing partner w Made in PR, Grzegorz Szczepański, CEO Hill & Knowlton Strategies Poland oraz Hanna Waśko, CEO Big Picture. Skarbnikiem na kolejną kadencję został wybrany Przemysław Włoszycki z agencji Lighthouse.
Zarząd wybrany został na dwuletnią kadencję. Zgodnie ze statutem ZFPR do kompetencji zarządu należą m.in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą związku, reprezentowanie związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w związku.
Walne zgromadzenie przyjęło także tekst jednolity noweli Kodeksu Dobrych Praktyk ZFPR, stanowiącego aktualny zestaw branżowych regulacji w zakresie standardów postępowania firm członkowskich.
(AMS, 02.03.2020)