Wspólny projekt Coca-Coli i Local Heroes
Coca-Cola jest głównym motywem ubrań (fot. materiały prasowe)
Coca-Cola (The Coca-Cola Company) rozpoczęła współpracę z firmą odzieżową Local Heroes. Wspólnie stworzyły limitowaną linię ubrań streetwearowych, która wsparta jest kampanią reklamową w internecie i telewizji.
Coca-Cola jest głównym motywem ubrań. W działaniach wykorzystano także slogan reklamowy koncernu: „Express your taste”. Ubrania dostępne są wyłącznie w sklepach Sizeer. Twarzami kampanii zostali Karolina Pisarek, Nikodem Rozbicki i Smolasty.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, internecie, w tym w mediach społecznościowych. Głównym elementem kampanii jest promocja loterii konsumenckiej, która ruszy 2 marca (nagrodami są produkty z kolekcji Coca-Cola x Local Heroes).
Za przygotowanie koncepcji kampanii i kreacji (do telewizji i mediów społecznościowych) odpowiada McCann, a za produkcję dom produkcyjny Lucky Luciano. Spot wyreżyserował Maciej Bieliński. Agencja LiquidThread przygotowała bot promocyjny kampanii display i zajęła się obsługą mediów społecznościowych. Za przygotowanie materiałów BTL i obsługę promocji konsumenckiej odpowiada agencja Fortis. Za planowanie mediów i współpracę z influencerami - MediaCom. Event promujący kolekcję ubrań przygotowała agencja Brave, a działaniami PR zajęła się agencja Big Picture.
(IKO, 02.03.2020)