Jarosław Kuźniar w programie Onetu tworzonym z producentem whiskey
Dostęp do serwisu wymaga dwustopniowej weryfikacji (screen: blendedtalks.onet.pl)
Nowy program wideo, m.in. z Jarosławem Kuźniarem, "Blended talks", który jest częścią wiosennej ramówki Onetu i serwisu Blendedtalks.onet.pl, to efekt współpracy Ringier Axel Springer Polska z producentem whiskey marką Chivas.
W programie "Blended talks" prowadzonym przez Jarosława Kuźniara wystąpią m.in. Maciej Musiał i Magdalena Cielecka, którzy opowiedzą o swojej drodze do sukcesu. Program składa się z czterech odcinków oraz jednego specjalnego nakręconego w Szkocji.
Na razie na stronie znajduje się jeden materiał wideo pt. "The best of Blended talks" (cała wiosenna ramówka wideo Onetu zostanie zaprezentowana 10 marca). Poza tym w serwisie umieszczone zostały artykuły poświęcone whiskey Blended oraz materiały promujące produkty marki Chivas. Dostęp wymaga dwustopniowej weryfikacji. W pierwszej kolejności trzeba podać datę urodzenia, a następnie zalogować się przez konto Facebook, Google lub Onet.
Onet w przeszłości realizował podobne przedsięwzięcia biznesowe w partnerstwie z takimi markami, jak Otomoto.pl, w ramach którego powstał serwis Samochodybeztajemnic.onet.pl, czy Nationale Nederlanden (Najwiekszykibic.onet.pl).
(MNI, 27.02.2020)