Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Zwierciadło" z największym wzrostem sprzedaży w 2019 roku

"Zwierciadło" zanotowało największy wzrost w 2019 roku, „Women’s Health” - największy spadek

Spośród miesięczników luksusowych sprzedaż w 2019 roku poprawiły "Zwierciadło" (Zwierciadło), "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) oraz "Avanti" (Agora). Mimo spadku liderem w segmencie pozostaje "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” w 2019 roku wyniosła 137 705 egz. (spadek o 11,97 proc. względem 2018 roku). Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły miesięczniki: "Zwierciadło" - 92 633 egz. (wzrost o 22,22 proc.), "Avanti" - 64 338 egz. (wzrost o 1,47 proc.), "Wysokie Obcasy Extra" - 60 591 egz. (wzrost o 5,94 proc.), "Pani" (Wydawnictwo Bauer) - 51 659 egz. (spadek o 11,34 proc.), "Uroda Życia" (Edipresse Polska) - 41 939 proc. (spadek o 9,96 proc.), "Elle" (Burda Media Polska) - 37 333 egz. (spadek o 5,69 proc.), "Glamour" (Burda Media Polska) - 31 055 egz. (spadek o 10,31 proc.), "Women’s Health" (Motor-Presse Polska) - 29 097 egz. (spadek o 18,84 proc.).

W samym grudniu sprzedaż miesięcznika "Twój Styl" wyniosła 130 724 egz. (wzrost o 0,05 proc.), "Zwierciadło" - 117 899 egz. (wzrost o 47 proc.), "Avanti" - 50 288 egz. (wzrost o 7,69 proc.), "Wysokie Obcasy Extra" - 49 678 egz. (spadek o 0,35 proc.), "Uroda Życia" - 45 876 egz. (wzrost o 20,79 proc.), "Pani" - 44 542 egz. (spadek o 11,15 proc.), "Elle" - 28 828 egz. (spadek o 16,28 proc.), "Women's Health" - 19 942 egz. (spadek o 22,03 proc.). "Glamour" ukazał się jako wydanie łączone grudzień 2019/styczeń 2020.

W zestawieniu brak miesięczników: „Cosmopolitan”, „Joy” i „Harper’s Bazaar”. Ich wydawca, Marquard Media Polska, pod koniec 2019 roku poinformował o wycofaniu się z rynku prasy i zrezygnował z członkostwa w ZKDP.

(PAZ, 26.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.