Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Zwierciadło" z największym wzrostem sprzedaży w 2019 roku

"Zwierciadło" zanotowało największy wzrost w 2019 roku, „Women’s Health” - największy spadek

Spośród miesięczników luksusowych sprzedaż w 2019 roku poprawiły "Zwierciadło" (Zwierciadło), "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) oraz "Avanti" (Agora). Mimo spadku liderem w segmencie pozostaje "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” w 2019 roku wyniosła 137 705 egz. (spadek o 11,97 proc. względem 2018 roku). Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły miesięczniki: "Zwierciadło" - 92 633 egz. (wzrost o 22,22 proc.), "Avanti" - 64 338 egz. (wzrost o 1,47 proc.), "Wysokie Obcasy Extra" - 60 591 egz. (wzrost o 5,94 proc.), "Pani" (Wydawnictwo Bauer) - 51 659 egz. (spadek o 11,34 proc.), "Uroda Życia" (Edipresse Polska) - 41 939 proc. (spadek o 9,96 proc.), "Elle" (Burda Media Polska) - 37 333 egz. (spadek o 5,69 proc.), "Glamour" (Burda Media Polska) - 31 055 egz. (spadek o 10,31 proc.), "Women’s Health" (Motor-Presse Polska) - 29 097 egz. (spadek o 18,84 proc.).

W samym grudniu sprzedaż miesięcznika "Twój Styl" wyniosła 130 724 egz. (wzrost o 0,05 proc.), "Zwierciadło" - 117 899 egz. (wzrost o 47 proc.), "Avanti" - 50 288 egz. (wzrost o 7,69 proc.), "Wysokie Obcasy Extra" - 49 678 egz. (spadek o 0,35 proc.), "Uroda Życia" - 45 876 egz. (wzrost o 20,79 proc.), "Pani" - 44 542 egz. (spadek o 11,15 proc.), "Elle" - 28 828 egz. (spadek o 16,28 proc.), "Women's Health" - 19 942 egz. (spadek o 22,03 proc.). "Glamour" ukazał się jako wydanie łączone grudzień 2019/styczeń 2020.

W zestawieniu brak miesięczników: „Cosmopolitan”, „Joy” i „Harper’s Bazaar”. Ich wydawca, Marquard Media Polska, pod koniec 2019 roku poinformował o wycofaniu się z rynku prasy i zrezygnował z członkostwa w ZKDP.

(PAZ, 26.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.