Content Stream przekształciła się w Adrino Native
![](/images/contents/photo_60552_1582613035_big.png)
Adrino jest częścią Grupy Netsprint
Należąca do Adrino (Grupa Netsprint) sieć contentmarketingowa Content Stream po rebrandingu nazywa się Adrino Native.
Poza zmianą nazwy firma zapowiada rozszerzenie oferty rich media i wideo. "Widzimy duże zainteresowanie naszych klientów zakupem reklamy natywnej, zarówno w modelu bezpośrednim, jak i coraz częściej programmatic, dlatego rozwój tych kanałów jest dla nas bardzo ważny. Już wkrótce zaoferujemy także nowe, angażujące użytkowników rozwiązania" – informuje Rafał Tokarski, publishers business development director w Adrino.
Nowymi klientami Adrino Native zostały: Wykop.pl i grupa Iberion (wydawca m.in. Pikio.pl).
W ramach Adrino poza Adrino Native (sieć content marketingu) działa jeszcze Adrino Adkontekst (sieć kontekstowo-behawioralna).
(IKO, 25.02.2020)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)