Content Stream przekształciła się w Adrino Native
Adrino jest częścią Grupy Netsprint
Należąca do Adrino (Grupa Netsprint) sieć contentmarketingowa Content Stream po rebrandingu nazywa się Adrino Native.
Poza zmianą nazwy firma zapowiada rozszerzenie oferty rich media i wideo. "Widzimy duże zainteresowanie naszych klientów zakupem reklamy natywnej, zarówno w modelu bezpośrednim, jak i coraz częściej programmatic, dlatego rozwój tych kanałów jest dla nas bardzo ważny. Już wkrótce zaoferujemy także nowe, angażujące użytkowników rozwiązania" – informuje Rafał Tokarski, publishers business development director w Adrino.
Nowymi klientami Adrino Native zostały: Wykop.pl i grupa Iberion (wydawca m.in. Pikio.pl).
W ramach Adrino poza Adrino Native (sieć content marketingu) działa jeszcze Adrino Adkontekst (sieć kontekstowo-behawioralna).
(IKO, 25.02.2020)