Problemy techniczne serwisu Ipla przy transmisjach z Ligi Mistrzów

Zamiast meczu użytkownikom Ipli wyświetlał się komunikat: "Błąd serwera" (screen: Twitter.com/@wilkowicz)
Użytkownicy serwisu Ipla (Cyfrowy Polsat) mieli trudności z dostępem do transmisji w trakcie wtorkowych meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów. Nadawca informuje, że powodem był problem techniczny, który został już rozwiązany.
"Błąd serwera" - taki komunikat wyświetlał się wielu użytkownikom, którzy próbowali skorzystać z serwisu Ipla we wtorek wieczorem. Informowali o tym w mediach społecznościowych, także na profilu Ipla na Facebooku.
- Bardzo nam przykro, że część użytkowników mogła doświadczyć czasowych trudności w dostępie do treści. Problem techniczny, który był tego powodem, został szybko rozwiązany i aktualnie nie występują żadne utrudnienia w korzystaniu z serwisu. Przepraszamy za utrudnienia - mówi Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu. Jak dodaje, nadawca indywidualnie weryfikuje zgłoszenia użytkowników.
Na profilu Ipli na Facebooku podano adres e-mail, na który można zgłaszać się w sprawie rekompensaty za utrudnienia.
Dostęp do meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów na cały sezon kosztuje 360 zł, a na 30 dni - 30 lub 40 zł (są zniżki dla klientów Cyfrowego Polsatu lub sieci Plus).
(PAZ, 20.02.2020)
