Group One stworzyła w Rosji oddział agencji SalesTube
"SalesTube w Rosji to połączenie naszego doświadczenia w obszarze GMP z kompetencjami rosyjskiego partnera, jego ugruntowaną pozycją i znajomością rynku" - informuje dyrektor zarządzająca SalesTube (fot. materiały prasowe)
Grupa komunikacyjna Group One utworzyła w Moskwie oddział agencji SalesTube we współpracy z rosyjską agencją digitalową Artox Media.
SalesTube, która od dwóch lat współpracuje z Artox Media, rozwija filię one stop shop dla e-commerce w Rosji. Oznacza to, że dotychczasowa współpraca w obszarze paid social została rozszerzona o kompetencje w ramach Google Marketing Platform.
"W obszarze technologii i danych SalesTube współpracuje z podmiotami z blisko 20 krajów europejskich. Rynek rosyjski był dla nas naturalnym wyborem na otwarcie nowej filii ze względu na jego dynamikę wzrostu oraz bliską współpracę z Artox Media. SalesTube w Rosji to połączenie naszego doświadczenia w obszarze GMP z kompetencjami rosyjskiego partnera, jego ugruntowaną pozycją i znajomością rynku" - informuje Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube, która wraz z Bartoszem Krzewskim, COO Group One Media, odpowiada za rozwój biznesu na rynku wschodnim.
(IKO, 19.02.2020)