Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Volkswagen Group Polska wybrał w przetargu Feeders Agency

Feeders Agency odpowiada za konta VW na Facebooku, Instagramie i LinkedIn

Feeders Agency wygrała przetarg na obsługę kanałów społecznościowych marki Volkswagen (Volkswagen Group Polska).

Do obowiązków agencji ma należeć przygotowywanie komunikacji na wszystkie kanały społecznościowe marki (Facebook, Instagram i LinkedIn), przeprowadzanie akcji niestandardowych, współpraca z influencerami i przygotowywanie kampanii sprzedażowych.

(AMS, 18.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.