Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeżeli Polska zagra w finale Euro, spoty w TVP będą kosztować 642 tys. złotych

Finał Euro 2020 zostanie rozegrany na stadionie Wembley w Londynie (fot. Mitch Rosen/Unsplash)

642 tys. zł sięgają ceny reklam przy transmisji w Telewizji Polskiej z ewentualnego występu Polaków w finale piłkarskich Mistrzostw Europy w piłce nożnej. W fazie grupowej, obok spotkań „polskiej grupy”, najdroższy jest mecz Francja-Niemcy.

Biuro reklamy TVP opublikowało szczegółowy cennik czasu reklamowego podczas Euro 2020 (12 czerwca - 12 lipca). Sprzedaż już ruszyła i jest objęta wyłącznie zakupem cennikowym. Biuro reklamy TVP czas oferuje jedynie w sprzedaży łączonej anteny głównej (TVP 1 lub TVP 2) z TVP Sport. W przypadku równoległej transmisji meczów w TVP 1 i TVP 2 ofertą łączoną objęte są tylko mecze w TVP 1.

Jak informowaliśmy, 461,7 tys. zł będą musieli zapłacić klienci za 30-sekundowy spot w TVP 1 i TVP Sport w trakcie meczu Polska - Hiszpania w sobotę 20 czerwca o 21 - w blokach po pierwszej i przed drugą częścią spotkania. Przy meczu Polaków ze zwycięzcą baraży ceny dochodzą do 409,3 tys. zł, a przy spotkaniu ze Szwecją w środę 24 czerwca o 18 - do 371,2 tys. zł.

Po ewentualnym wyjściu reprezentacji Polski z grupy ceny różnią się w zależności od rywala, na jakiego może trafić nasza kadra i terminu spotkania. Jeżeli Polacy mecz o ćwierćfinał rozegrają w niedzielny wieczór 28 czerwca, to ceny reklam sięgną 500,6 tys. zł. Analogicznie jest w kolejnych fazach turnieju: za najdroższe spoty w ćwierćfinale trzeba zapłacić 487,1 tys. zł, w półfinale - 605,7 tys. zł, a w finale na stadionie Wembley w Londynie - 642 tys. zł.

Z wyłączeniem meczów reprezentacji Polski, w fazie grupowej najwięcej za 30-sekundowe spoty trzeba zapłacić w bloku reklamowym zaraz po zakończeniu pierwszej połowy meczu Hiszpania - Szwecja (166,1 tys. zł). Ze spotkań w pozostałych grupach najwyżej wyceniono spoty po pierwszej połowie rywalizacji Francji z Niemcami (147,3 tys. zł). W 1/8 finału przy transmisji w niedzielny wieczór 28 czerwca ceny dochodzą do 151,1 tys. zł, w ćwierćfinale - do 167,2 tys. zł (sobota 4 lipca), w obu półfinałach - do 204,6 tys. zł, a w finale - 297,5 tys. zł.

Zgodnie z zasadami licencji pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy turnieju.

(PAZ, 14.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.