Dariusz Szpakowski w programie bukmachera Etoto, ale tylko gościnnie
Dariusz Szpakowski z TVP w quizie piłkarskim bukmachera występuje jako gość (fot. @etoto.pl/Twitter)
W 50. odcinku internetowego programu firmy bukmacherskiej Etoto "Quiz pod napięciem" wystąpi Dariusz Szpakowski. - Nie dołączam do ambasadorów Etoto - zapewnia dziennikarz sportowy TVP.
Firma bukmacherska Etoto od wczoraj promuje w mediach społecznościowych najnowszy odcinek swojego programu internetowego. Wykorzystuje w nim wizerunek popularnego komentatora piłki nożnej telewizji publicznej Dariusza Szpakowskiego. Informuje, że będzie on specjalnym gościem programu i w ten sposób spełnia życzenia swoich widzów.
Spełniamy prośby widzów ?
— ETOTO (@etotopl) February 9, 2020
50. odcinek "Quizu Pod Napięciem" to dobra OKAZJAAA! na gościa specjalnego ? pic.twitter.com/LZf7z0CAu8
- Nie dołączyłem do ambasadorów Etoto. Nie występuję w reklamie tej firmy, wystąpiłem w programie, który ta firma sponsoruje, a to zasadnicza różnica - odpowiada "Presserwisowi" Szpakowski. Ma gościć w programie na podobnych zasadach jak Edward Durda (dziennikarz Canal+ i Eurosport), trener Andrzej Strejlau, dziennikarz sportowy i polityk Andrzej Person.
"Quiz pod napięciem" jest emitowany na YouTube na kanale Etoto.tv od października 2018 roku (kolejne odcinki pojawiają się w poniedziałki o godz. 20). Obecnie prowadzi go Tomasz Smokowski, który niedawno pożegnał się z pracą w kanałach sportowych Polsatu, w związku z zaangażowaniem się w Kanał Sportowy na YouTube. Piłkarski quiz z udziałem znanych dziennikarzy jest formą promocji bukmachera. Program jest reklamowany m.in. w tradycyjnej telewizji przy transmisjach meczów.
Tomasz Smokowski jest ambasadorem Etoto podobnie jak inni dziennikarze sportowi: Mateusz Borek (Polsat), Roman Kołtoń (Polsat) i Michał Pol (WP SportoweFakty).
(GK, 10.02.2020)