Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dariusz Szpakowski w programie bukmachera Etoto, ale tylko gościnnie

Dariusz Szpakowski z TVP w quizie piłkarskim bukmachera występuje jako gość (fot. @etoto.pl/Twitter)

W 50. odcinku internetowego programu firmy bukmacherskiej Etoto "Quiz pod napięciem" wystąpi Dariusz Szpakowski. - Nie dołączam do ambasadorów Etoto - zapewnia dziennikarz sportowy TVP.

Firma bukmacherska Etoto od wczoraj promuje w mediach społecznościowych najnowszy odcinek swojego programu internetowego. Wykorzystuje w nim wizerunek popularnego komentatora piłki nożnej telewizji publicznej Dariusza Szpakowskiego. Informuje, że będzie on specjalnym gościem programu i w ten sposób spełnia życzenia swoich widzów.

- Nie dołączyłem do ambasadorów Etoto. Nie występuję w reklamie tej firmy, wystąpiłem w programie, który ta firma sponsoruje, a to zasadnicza różnica - odpowiada "Presserwisowi" Szpakowski. Ma gościć w programie na podobnych zasadach jak Edward Durda (dziennikarz Canal+ i Eurosport), trener Andrzej Strejlau, dziennikarz sportowy i polityk Andrzej Person.

"Quiz pod napięciem" jest emitowany na YouTube na kanale Etoto.tv od października 2018 roku (kolejne odcinki pojawiają się w poniedziałki o godz. 20). Obecnie prowadzi go Tomasz Smokowski, który niedawno pożegnał się z pracą w kanałach sportowych Polsatu, w związku z zaangażowaniem się w Kanał Sportowy na YouTube. Piłkarski quiz z udziałem znanych dziennikarzy jest formą promocji bukmachera. Program jest reklamowany m.in. w tradycyjnej telewizji przy transmisjach meczów.

Tomasz Smokowski jest ambasadorem Etoto podobnie jak inni dziennikarze sportowi: Mateusz Borek (Polsat), Roman Kołtoń (Polsat) i Michał Pol (WP SportoweFakty).

(GK, 10.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.