Nadawca kanału Stopklatka zakończył 2019 rok na plusie
"Dobra oferta programowa kanału Stopklatka pozwala zwiększać oglądalność i przychody z reklam" - komentuje Bogusław Kisielewski (fot. materiały prasowe)
Stopklatka SA, nadawca naziemnej Stopklatki, w 2019 roku wypracowała 0,9 mln zł zysku netto, wobec 3,3 mln zł straty rok wcześniej.
Ze wstępnych danych opublikowanych przez spółkę wynika, że jej przychody wzrosły o 9,5 proc. do 30 mln zł.
"Pozytywne wyniki Stopklatki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Dobra oferta programowa kanału Stopklatka pozwala zwiększać oglądalność i przychody z reklam" - skomentował w komunikacie Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA i Stopklatka SA.
Stopklatka w 2019 roku miała 1,12 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,98 proc. w 2018 roku. W grupie ogólnej udział wzrósł z 0,92 proc. do 0,96 proc. (dane Nielsen Audience Measurement)
(KOZ, 03.02.2020)