Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nadawca kanału Stopklatka zakończył 2019 rok na plusie

"Dobra oferta programowa kanału Stopklatka pozwala zwiększać oglądalność i przychody z reklam" - komentuje Bogusław Kisielewski (fot. materiały prasowe)

Stopklatka SA, nadawca naziemnej Stopklatki, w 2019 roku wypracowała 0,9 mln zł zysku netto, wobec 3,3 mln zł straty rok wcześniej.

Ze wstępnych danych opublikowanych przez spółkę wynika, że jej przychody wzrosły o 9,5 proc. do 30 mln zł.

"Pozytywne wyniki Stopklatki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Dobra oferta programowa kanału Stopklatka pozwala zwiększać oglądalność i przychody z reklam" - skomentował w komunikacie Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA i Stopklatka SA.

Stopklatka w 2019 roku miała 1,12 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,98 proc. w 2018 roku. W grupie ogólnej udział wzrósł z 0,92 proc. do 0,96 proc. (dane Nielsen Audience Measurement)

(KOZ, 03.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.