Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix.com zwiększył przewagę nad Vod.pl

Filmy i seriale z biblioteki Netfliksa przyciągnęły do serwisu w grudniu 5,3 mln internautów (fot. materiały prasowe)

W grudniu Netflix.com miał najwięcej użytkowników i odsłon spośród serwisów VoD. Duży spadek zanotował Player.pl.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w grudniu serwis Netflix.com odwiedziło 5,3 mln użytkowników (wzrost o 42,09 proc. w porównaniu z listopadem). Dalej były: Vod.pl (RAS Polska) - 3,05 mln (spadek o 4,68 proc.), dział Premium Cda.pl (CDA) - 2,91 mln (spadek o 6,73 proc.), Player.pl (Grupa TVN) - 2,65 mln (spadek o 13,39 proc.), Hbogo.pl - 2,55 mln (wzrost o 47,39 proc.), Vod.tvp.pl (Telewizja Polska) - 2,42 mln (spadek o 9,02 proc.), Video.wp.pl (Wirtualna Polska) - 1,98 mln (spadek o 12 proc.), Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) - 1,39 mln (spadek o 12,02 proc.), Chili.com - 0,64 mln (wzrost o 52,38 proc.), Ncplusgo.pl (ITI Neovision) - 0,39 mln (wzrost o 8,33 proc.)

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Netflix.com - 76,85 mln (wzrost o 59,1 proc.). Kolejne były serwisy: Player.pl - 41,05 mln (spadek o 29,15 proc.) oraz dział Premium Cda.pl - 35,83 mln (wzrost o 30,14 proc.).

Galeria: Najpopularniejsze produkcje Netfliksa w 2019 roku

(PAZ, 20.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.