Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Agencja Prasowa nadal będzie wydawać magazyn "Detektyw"

Miesięcznik "Detektyw" obecnie kosztuje 4,50 zł

Miesięcznik "Detektyw" oraz kwartalniki "Detektyw Wydanie Specjalne" i "Detektyw Extra" w dalszym ciągu będą wydawane przez Polską Agencję Prasową. Wcześniej PAP chciała sprzedać prawa do tytułów, ale uznała, że są one rentowne.

PAP wydaje poświęcone tematyce kryminalnej miesięcznik "Detektyw", kwartalniki "Detektyw Wydanie Specjalne" i "Detektyw Extra" oraz stronę Magazyndetektyw.pl od końca stycznia 2019 roku, kiedy przejęła tytuły wraz z wydającą je spółką Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita". PAP i PWR to spółki skarbu państwa.

Jeszcze przed zakończeniem przejęcia PAP informowała, że sprzeda tytuły PWR. - Ogłaszaliśmy konkursy, pojawiali się zainteresowani, ale były to oferty, które nas nie satysfakcjonowały – mówi Wojciech Surmacz, prezes PAP. Jego zdaniem wydawanie tytułów będzie opłacalne jeszcze przez kilka lat.

- Ponieważ tytuł jest rentowny, będzie on nadal wydawany przez Polską Agencję Prasową – potwierdza "Presserwisowi" Łukasz Świerżewski, członek zarządu PAP. Jak dodaje, przychody ze sprzedaży magazynów wyniosły w 2018 roku 2,5 mln zł.

W 2018 roku średnia miesięczna sprzedaż ogółem "Detektywa" wynosiła 57,4 tys. egz. przy średnim nakładzie 179 tys. egz. (dane ZKDP). Według danych wydawcy kwartalnik "Detektyw Wydanie Specjalne" w 2018 roku miał średnią sprzedaż na poziomie 43,6 tys. egz. (przy nakładzie 138,2 tys. egz.), a "Detektyw Extra" - 31,6 tys. egz. (nakład 110,1 tys. egz.).

Redakcja tytułów liczy trzy osoby, naczelnym "Detektywa" jest Krzysztof Kilijanek, a kwartalników Monika Frączak. Z redakcją współpracuje kilkunastu autorów i dwoje ilustratorów.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 14.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.