Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Tvn24.pl w nowej odsłonie

W serwisie zastosowano nowe rozwiązania technologiczne (screen Tvn24.pl)

TVN Discovery Polska odświeża szatę graficzną Tvn24.pl. W serwisie zastosowano też nowe rozwiązania technologiczne.

Po zmianach zdjęcia są większe, wyróżnione zostały działy i tematy (np. "Iran kontra USA"). Układ strony został zachowany - po prawej nadal znajduje się kolumna Informacje Dnia.

- Zmiany to ukłon w stronę użytkowników urządzeń mobilnych - mówi Mateusz Sosnowski, dyrektor działu portale informacyjne TVN Discovery Polska. - Internauci korzystają z serwisów newsowych głównie na smartfonach i w pracach nad nową odsłoną portalu myśleliśmy przede wszystkim o nich, choć zmiany docenią również użytkownicy desktopowi - tłumaczy Sosnowski.

W serwisie zastosowano nowe rozwiązania technologiczne. - Serwis Tvn24.pl dotychczas był responsywny, ale teraz zastosowaliśmy dającą więcej możliwości technologię PWA, czyli progressive web app. Przyjaźniejszy jest również user interface - mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska.

Odświeżona szata graficzna nie jest dostępna jeszcze dla wszystkich użytkowników. - W czwartek wieczorem nowy layout widziało 60 procent użytkowników, do weekendu zobaczą go już wszyscy - zapowiada.

W listopadzie 2019 roku serwis Tvn24.pl odwiedziło 6,59 mln internautów (badanie PBI/Gemius).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 10.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.