Media wspierają 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
28. Finał WOŚP odbędzie się 12 stycznia (fot. materiały prasowe)
Wizyta w studiu "Dzień dobry TVN", wywiad w mobilnym studiu Onet Rano czy współprowadzenie porannego programu Radia Eska - to niektóre z atrakcji wystawionych przez media na licytacje podczas 28. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Onet (oficjalny partner WOŚP) związane z portalem licytacje zgromadził pod adresem Wosp.onet.pl. Oprócz wywiadu w mobilnym studiu z Jarosławem Kuźniarem jest tam m.in. wizyta w redakcji Onetu w towarzystwie redaktora naczelnego Bartosza Węglarczyka, spotkanie z Tomaszem Lisem czy Tomaszem Sekielskim.
Wśród przedmiotów, które można wylicytować, jest np. wystawiony przez Andrzeja Morozowskiego dzwonek z emitowanego w TVN 24 programu "Tak jest!", którym dziennikarz dyscyplinuje polityków, i przerobiony w programie TVN Turbo „Klimek kontra Duda” samochód marki Mini Cooper. TVN Discovery Polska jest gospodarzem i partnerem 28. finału.
Rock Radio i Radio Pogoda oferują na aukcji możliwość zostania członkiem ekipy rozgłośni na jeden dzień.
Aktywności sportowe, które oferują ludzie mediów, to m.in. godzina gry w squasha z Konradem Piaseckim i poranny bieg z Moniką Olejnik.
Szymon Majewski dla zwycięzcy licytacji odegra ekskluzywny monolog "One Mąż Show", Katarzyna Kolenda-Zaleska zaproponowała oprowadzanie po Sejmie i Senacie, a Wojciech Bojanowski wspólne oglądanie gwiazd.
(MNI, 09.01.2020)