Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Afryce prognozowany znaczny wzrost liczby abonentów płatnych telewizji

W Afryce aż 93 proc. abonentów obsługują trzy platformy (fot. Pixabay.com)

Według prognozy Digital TV Research liczba abonentów płatnych telewizji w Afryce w roku 2025 będzie wynosić 47,26 mln. To wzrost o prawie 17 mln w porównaniu z rokiem 2019. W tym roku Nigeria wyprzedzi pod tym względem RPA.

Liczba abonentów w analizowanym okresie wzrośnie o 54 proc., ale przychody płatnych telewizji wzrosną o 31 proc., co wskazuje, że abonenci zapłacą mniej.

W Afryce aż 93 proc. abonentów obsługują trzy platformy telewizji satelitarnej i naziemnej telewizji cyfrowej. Multichoice do końca 2019 roku miał 14,56 mln abonentów na platformie telewizji satelitarnej DStv i platformie DTT GOtv. Do 2025 roku liczba ta wzrośnie do 18,05 mln, przy wyraźnym spowolnieniu wzrostu telewizji satelitarnej. Francuski Vivendi miał 4,73 mln abonentów telewizji satelitarnej Canal Plus i platformy Easy TV DTT do końca 2019 roku. Według prognoz ich liczba wzrośnie do 7,35 mln w 2025 roku. Największy wzrost przypadnie StarTimes/StarSat: z 9,10 mln abonentów na koniec 2019 roku do 16,39 mln w 2025 roku.

Galeria: Polskie seriale 2019 roku

(MAC, 08.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.