Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

mBank zachęca w kampanii do wsparcia WOŚP

Za stworzenie kreacji kampanii odpowiedzialna jest agencja BBDO Warszawa.(screen: YouYube.com/mBank)

„Bądź bogatszy o dobre serce” - to wspólna akcja mBanku i WOŚP, w której bank zachęca do grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.

Tegoroczna akcja jest realizowana pod hasłem „100 za 100”. Każdego dnia, w którym bank zarejestruje 100 wpłat wykonanych za pośrednictwem mBanku na WOŚP, przekaże dodatkowe 100 tys. zł na tegoroczny cel Orkiestry, czyli dziecięcą medycynę zabiegową. Akcja potrwa do Finału WOŚP 12 stycznia, a kampania do 31 stycznia.

Za stworzenie kreacji kampanii, która obejmuje m.in. takie kanały, jak: telewizja, media społecznościowe, digital, OOH, witryny w placówkach banku, odpowiedzialna jest agencja BBDO Warszawa.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 08.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.