Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 31, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najlepiej zarabiający na świecie youtuber ma 8 lat

Ryan Kaji youtuberem został w wieku trzech lat (screen: YouTube.com/Ryan's World)

Najlepiej zarabiającym youtuberem na świecie w 2019 roku został ośmioletni Ryan Kaji, mający na swoim kanale Ryan's World 23 mln subskrybentów. Zarobił aż 26 mln dol.

Kaji youtuberem został w wieku trzech lat. W 2018 roku zarobił o 4 mln dolarów mniej, ale też był numerem jeden zestawienia magazynu „Forbes”. Karierę zaczynał od publikowania prostych filmików, pokazując, jak otwiera i testuje popularne zabawki. Teraz prezentuje filmiki nie tylko z testami zabawek, ale i proste eksperymenty naukowe, a także uczy, jak radzić sobie z codziennymi obowiązkami. W filmach występują często jego rodzice. Wypuścił już własną linię zabawek i ubrań, prowadzi program na kanale Nickelodeon, podpisał kontrakt z serwisem streamingowym Hulu.

Na drugim miejscu najlepiej zarabiających youtuberów znalazła się grupa Dude Perfect. To pięciu przyjaciół, którzy wykonują akrobacje i biją rekordy Guinnessa. W 2019 roku zarobili 20 mln dolarów i mają 47 mln subskrybentów.

Trzecie miejsce zajmuje 5-latka z Rosji – Anastazja Radzińskaja. Na jej kanale można obejrzeć zabawne filmiki z nią i jej tatą. Zarobiła 18 mln dolarów i ma 107 mln subskrybentów na kilku kanałach. Urodziła się z porażeniem mózgowym i lekarze obawiali się, że nigdy nie będzie mówić. Rodzice Nastii zaczęli publikować filmiki pokazujące jej kolejne etapy rozwoju, tak by rodzina i przyjaciele byli na bieżąco informowani o jej postępach.

PewDiePie czyli Felix Kjellberg, szwedzki bloger, który jeszcze do niedawna był największą gwiazdą YouTube, zajął w tegorocznym zestawieniu 7. miejsce, z 13 mln dol. Zestawienie najlepiej zarabiających youtuberów opublikował amerykański magazyn „Forbes”. Przy sporządzaniu opartego na prognozach zestawienia pod uwagę wzięto roczne zarobki poszczególnych influencerów, jakie udało im się osiągnąć do czerwca 2019 roku.

Galeria: Najpopularniejsze hasła w Google w 2019 roku

(MAC, 31.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.