Cyfrowy magazyn premium co miesiąc w Business Insider Polska
W pierwszym wydaniu Business Insider Magazine opublikowano m.in. rozmowę z Tomaszem Bagińskim (screen: Businessinsider.com.pl)
Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) w ramach serwisu uruchomił Business Insider Magazine, w którym co miesiąc będą publikowane treści premium o tematyce biznesowej i technologicznej.
W magazynowej sekcji Businessinsider.com.pl mają się ukazywać wywiady, analizy, case studies, success stories, fragmenty książek, teksty gościnne oraz tłumaczenia artykułów pochodzących z Business Insider Prime, czyli płatnej wersji amerykańskiego serwisu.
„W magazynie mogą pojawić się nieoczywiste pytania i nadzwyczajne odpowiedzi. Ludzie i zjawiska, obserwowane przez naszych dziennikarzy pod niecodziennym kątem. Ukazane niejako na nowo z perspektywy dalekiej od tej, którą narzuca narracja everyday business” – zapowiada cytowany w komunikacie Mikołaj Kunica, redaktor naczelny BI Polska.
W pierwszym wydaniu, które trafiło na stronę w miniony weekend, opublikowano pięć tekstów, w tym m.in. rozmowę z Tomaszem Bagińskim, artykuł o planach Platige Image oraz prognozy giełdowe na 2020 rok. Magazyn ma oprawę graficzną i układ treści odróżniające go od reszty serwisu. Dostęp jest bezpłatny. Nowe materiały będą się ukazywać w ostatni weekend każdego miesiąca. Business Insider Magazine powstaje we współpracy z marką W.Kruk.
Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Businessinsider.com.pl odwiedziło w październiku 5,04 mln użytkowników, czyli o 1,2 proc. więcej, niż we wrześniu.
(PAZ, 23.12.2019)