Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olmeka Creation House przygotowała kampanię dla Gdańska

Kampania potrwa do 20 stycznia (fot. materiały prasowe)

Urząd Miejski w Gdańsku przy współpracy z fundacją KOTangens rozpoczęły kampanię, w której pokazują, jak postępować z wolno żyjącymi kotami. Za jej przygotowanie odpowiada wybrana w przetargu agencja Olmeka Creation House. 

Kampania potrwa do 20 stycznia. Prowadzona jest przede wszystkim na nośnikach reklamy zewnętrznej - obejmuje citylighty w Gdańsku, jak również nośniki na przystankach autobusowych i tramwajowych. Ponadto w tramwajach i autobusach wyświetlany jest spot informacyjny. Kampanię wspierają działania w mediach społecznościowych. 

Agencja Olmeka Creation House przygotowała kreację kampanii. Za zakup nośników i dystrybucję materiałów odpowiada fundacja KOTangens.

Galeria: Kulisy sukcesu "Tylko nie mów nikomu"

FILM „KLER”

(IKO, 23.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.