Szefowa marketingu RAS Polska od stycznia z nowymi zadaniami
Olga Korolec pracuje w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor marketingu od 2016 roku (fot. materiały prasowe)
Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska, od 1 stycznia 2020 roku obejmie dodatkową funkcję group sustainability directora. Będzie odpowiedzialna za koordynację działań w zakresie zrównoważonego rozwoju na europejskich rynkach, gdzie działa RAS.
Olga Korolec będzie odpowiedzialna za współpracę z UN Global Compact - inicjatywą ONZ, do której przystąpiło RAS Polska, a której celem jest zachęcenie biznesu do prowadzenia działań z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. Do zadań group sustainability directora będzie więc należało stworzenie strategii zrównoważonego rozwoju oraz koordynacja działań w tym zakresie.
Olga Korolec pracuje w RAS Polska jako dyrektor marketingu od 2016 roku. Wcześniej była m.in. partnerem w firmie doradczej Brand Insight i wiceprezesem zarządu ITI Neovison ds. marketingu.
(MNI, 18.12.2019)