Śpiewające chomiki najpopularniejsze na YouTube w listopadzie
Śpiewające chomiki wyświetlono w serwisie już 2,8 mln razy (screen: YouTube.com/Media Expert)
W listopadowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard najpopularniejszą reklamą był spot Media Expert z zespołem śpiewających chomików.
Animowane chomiki zaśpiewały przerobioną wersję "Time to turn" niemieckiej grupy Eloy. Była to reklama Media Expert z okazji Black Week, w której zachęcano do korzystania z promocji. Film opublikowano 18 listopada na kanale Media Expert na YouTube i obecnie obejrzano go już 2,8 mln razy.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się świąteczny spot Allegro zatytułowany "Album". Tegoroczną odsłonę kampanii wizerunkowej Allegro przygotowała agencja Ogilvy.
Trzecia w zestawieniu była reklama ING Banku Śląskiego "Hulaj z głową. Bezpiecznie", w której bank zachęca do świadomego korzystania z elektrycznych hulajnóg. W reklamie hulajnoga (głosem Czesława Mozila) zwierza się ze swoich problemów psychoterapeucie.
Czwarta była reklama operatora komórkowego Play, w której Roksana Węgiel i Dawid Kwiatkowski wykonali świąteczny przebój "Rockin' around the Christmas tree".
Piątkę listopadowego zestawienia zamyka świąteczna reklama McDonald's - "Choinka".
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 18.12.2019)