"Big Brother" miał mniejszą widownię niż wiosną
W drugiej edycji "Big Brothera" w TVN Siedem zwyciężył Kamil Lemieszewski (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)
Drugą edycję reality show "Big Brother" oglądało w TVN Siedem średnio 494 tys. widzów - o 264 tys. mniej niż pierwszą edycję wiosną tego roku.
TVN Siedem emitował „Big Brothera” codziennie od piątku 13 września do niedzieli 15 grudnia. Najwięcej widzów - 1,05 mln - przyciągnął finałowy odcinek. Kanał, pokazując „Big Brothera”, uzyskał średnio 3,25 proc. udziału w rynku. Dla porównania w tym czasie TV 4 miał 5,53 proc., a TV Puls 4,04 proc. W grupie komercyjnej TVN Siedem osiągnął 4,83 proc. - więcej od TV Puls (4,66 proc.), ale mniej niż TV 4 (4,87 proc.).
TVN Siedem z reklam wokół "Big Brothera" zebrał - według danych cennikowych - 69,51 mln zł, a tylko z wydań o godz. 20 - 54,21 mln zł (w pierwszej edycji było to odpowiednio 62,1 i 47,4 mln zł). Pierwszą edycję programu, emitowaną od połowy marca do połowy czerwca tego roku, oglądało 758 tys. widzów. W ostatniej edycji programu zwyciężył Kamil Lemieszewski.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(PAZ, 18.12.2019)