"Tygodnik Powszechny" w październiku poprawił sprzedaż
W październiku "Tygodnik Powszechny" zwiększył sprzedaż, a "Wprost" zanotował największy spadek w segmencie
Wśród tygodników opinii sprzedaż w październiku wzrosła „Tygodnikowi Powszechnemu” (Tygodnik Powszechny). Największy spadek zanotował „Wprost” (AWR Wprost).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła w październiku 108 896 egz. (spadek o 7,8 proc.). Kolejna była „Polityka” (Polityka) ze sprzedażą na poziomie 92 827 egz. (spadek o 3,88 proc.), dalej „Newsweek Polska” (RAS Polska) - 71 491 egz. (spadek o 12,54 proc.), „Sieci” (Fratria) - 38 092 egz. (spadek o 5,19 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) - 30 242 egz. (spadek o 7,11 proc.), „Tygodnik Powszechny” - 26 958 egz. (wzrost o 2,03 proc.), „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 20 952 egz. (spadek o 16,74 proc.), „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) - 14 924 egz. (spadek o 8,32 proc.), „Wprost” - 13 637 egz. (spadek o 18,88 proc.).
Tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk) w październiku osiągnął sprzedaż na poziomie 225 313 egz. (spadek o 6,26 proc.).
(PAZ, 18.12.2019)