Radiozet.pl z największym wzrostem wśród serwisów informacyjno-publicystycznych
W listopadzie treści informacyjno-publicystyczne na Radiozet.pl przyciągnęły 7,57 mln użytkowników (screen: Radiozet.pl)
W listopadzie większość serwisów informacyjno-publicystycznych zanotowała spadek liczby użytkowników. Liderem pozostaje Wp.pl, a na drugie miejsce awansował Radiozet.pl, wyprzedzając Onet.pl.
Jak wynika z danych Gemius/PBI, w listopadzie treści informacyjno-publicystyczne na Wp.pl przyciągnęły 8,39 mln użytkowników (spadek o 15,25 proc. w porównaniu z październikiem). Dalej były: Radiozet.pl - 7,57 mln (wzrost o 23,28 proc.), Onet.pl - 7,32 mln (spadek o 17 proc.), Tvn24.pl - 6,59 mln (spadek o 16,37 proc.), Se.pl - 5,27 mln (spadek o 3,83 proc.), Gazeta.pl - 5,09 mln (spadek o 12,69 proc.), Fakt.pl - 4,9 mln (wzrost o 4,03 proc.), Interia.pl - 4,81 mln (spadek o 3,99 proc.), Pikio.pl - 4,55 mln (spadek o 3,6 proc.), Wyborcza.pl - 4,36 mln (spadek o 5,83 proc.).
Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Wp.pl - 166,18 mln (spadek o 22,13 proc.).
Jak informuje Eurozet, w rankingu serwisów w kategorii informacje i publicystyka przeglądanych na urządzeniach mobilnych pierwsza trójka to: Radiozet.pl, Tvn24.pl i Wp.pl.
(PAZ, 17.12.2019)