Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marquard Media Polska chce uchronić się przed niewypłacalnością

Wszystkie tytuły prasowe Marquard Media Polska poza "CKM" były wydawane na licencjach

Spółka Marquard Media Polska złożyła wniosek o postępowanie sanacyjne, by uchronić się przed "trwałą niewypłacalnością prowadzącą do upadłości". Stronami postępowania są licencjodawcy niedawno zamkniętych tytułów prasowych i inni partnerzy biznesowi.

29 listopada Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy postanowił otworzyć postępowanie sanacyjne Marquard Media Polska sp. z o.o. W ogłoszeniu z 12 grudnia opublikowanym w Internetowym Monitorze Sądowym i Gospodarczym napisano, że "sąd zezwolił dłużnikowi na wykonywanie zarządu nad całością przedsiębiorstwa w zakresie nieprzekraczającym zakresu zwykłego zarządu". Sędzią komisarzem została Aneta Kaftańska, a zarządcą Bartosz Nowicki z kancelarii LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy.

"Wniosek o sanację został złożony przez zarząd Marquard Media Polska. Powodem decyzji była konieczność przeprowadzenia procesu restrukturyzacji, mającego na celu uchronienie spółki przed trwałą niewypłacalnością prowadzącą do upadłości. Stronami postępowania są licencjodawcy tytułów prasowych wydawanych wcześniej przez Marquard oraz inni partnerzy biznesowi" - informuje wydawnictwo w oświadczeniu przesłanym "Presserwisowi".

Marquard 13 listopada ogłosił, że wycofuje się z rynku prasowego, zamykając magazyny "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy". Wydawnictwo ma skupić się na rynku cyfrowym. Tylko "CKM" jest tytułem własnym Marquarda. Inne magazyny były wydawane na licencjach - Hearst Communications ("Cosmopolitan", "Harper’s Bazaar" i "Esquire"), Playboy Enterprises ("Playboy") i Bauer Media Group ("Joy").

Bauer Media Group poinformował "Presserwis", że nie wiedział o zamknięciu polskiej edycji "Joy", którego licencja obowiązuje do 2027 roku, i że Marquard od lipca zalegał z płatnościami z tytułu tej licencji.

Galeria: Kulisy sukcesu "Tylko nie mów nikomu"

FILM „KLER”

(JSX, 16.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.