Ikea wspiera organizacje dobroczynne w świątecznej kampanii

Spoty wyreżyserował Tomasz Chrapusta (screen: YouTube.com/IKEA Polska)
Ikea przy okazji świątecznej kampanii „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli” zachęca do wsparcia dwóch organizacji dobroczynnych.
Ikea w kampanii podkreśla to, że nawet najpiękniejsze meble i dekoracje nie zastąpią obecności drugiej osoby. Kampania zachęca do wsparcia jednej z dwóch organizacji – Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, którego wolontariusze każdego roku organizują kolacje wigilijne dla starszych samotnych osób oraz polskich Banków Żywności, które już po raz 23. organizują świąteczną zbiórkę żywności dla potrzebujących.
W ramach kampanii, którą zrealizowała agencja Przestrzeń, powstały spoty wideo, kreacje display i social media, komunikacja w sklepach Ikei oraz landing page, z którego można przekazać datek na obie organizacje. Akcję wspierają też influencerzy oraz materiały redakcyjne na portalu Onet.pl, który jest patronem medialnym kampanii.
Produkcją spotów, które wyreżyserował Tomasz Chrapusta, i materiałów wideo zajął się dom produkcyjny Sputnik. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.
(AMS, 12.12.2019)
