Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ikea wspiera organizacje dobroczynne w świątecznej kampanii

Spoty wyreżyserował Tomasz Chrapusta (screen: YouTube.com/IKEA Polska)

Ikea przy okazji świątecznej kampanii „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli” zachęca do wsparcia dwóch organizacji dobroczynnych.

Ikea w kampanii podkreśla to, że nawet najpiękniejsze meble i dekoracje nie zastąpią obecności drugiej osoby. Kampania zachęca do wsparcia jednej z dwóch organizacji – Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, którego wolontariusze każdego roku organizują kolacje wigilijne dla starszych samotnych osób oraz polskich Banków Żywności, które już po raz 23. organizują świąteczną zbiórkę żywności dla potrzebujących.

W ramach kampanii, którą zrealizowała agencja Przestrzeń, powstały spoty wideo, kreacje display i social media, komunikacja w sklepach Ikei oraz landing page, z którego można przekazać datek na obie organizacje. Akcję wspierają też influencerzy oraz materiały redakcyjne na portalu Onet.pl, który jest patronem medialnym kampanii.

Produkcją spotów, które wyreżyserował Tomasz Chrapusta, i materiałów wideo zajął się dom produkcyjny Sputnik. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

(AMS, 12.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.